lurad

Publicerat: 2007-08-03 Kl: 19:11:09 | I kategori: Allmänt
ledig idag, ja de var bara vad jag trodde..
imorse strax efter sju ringde dem ut mig, så då var det bara för dem att komma och hämta mig med timrå kommun bilen och tio minuter senare var jag i fullgång på hagalid. jag fick total panik då dem ringde. tandläkartid, mittnordenjobb(parkeringen) och ja.. fick avboka dem två punkterna helt enkelt. men 184 kronor timmen, tack snälla chefen för kval. övertid! :P därefter har jag hunnit med att kollat på pontus systyers + min systers match på älvvallen.. efter det blev det kalas för pontus mami som fyller år idag. mycket mums! olika pajer och tårta för hela slanten. så nu sitter jag här, PROPPMÄTT! nu ska vi snart rulla neröver till issa och emil och umgås med dem resten av kvällen. både jag och issa börjar sex imorgon så det blir en enkelfredagskväll som vi avrundar vid elva, tolvtiden.

image370
issa och emil deckad i fjällen! :D


pontus och maximilian, mittnorden -06
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0