glädje

Publicerat: 2007-08-17 Kl: 13:00:28 | I kategori: Allmänt

igår satte vi punkt. vardagsrums serien är nu bestämmd och allt ska vara i ek i vardagsrummet. vi tittade även igår efter en soffa men vi har beslut ångest. det står mellan en vit, en sandfärgad och en mörkbrunsoffa. jag tycker att det är skitsnyggt med vitt till ek. men smutsigt lär det kanske bli? jag och pontus är alltså inte överänns om vilken vi ska köpa... än! :) vi tänkte kolla på kazaa till veckan också innan vi bestämmer oss.

ikväll jobbar jag till klockan 21 på kortis- för barn.
de ska bli jätte kul och jag ser fram emot det! :)
jag blir glad bara jag tänker på att jag ska åka och jobba där! :)

imorgon jobbar jag 8-21 sen på söndag jobbar jag 8-21.
selånger marknad då? den kanske jag missar om vi inte ska ta färdtjänst in med barnen.
dt beror på.. annars kanske jag och pontus åker in ikväll (om han orkar efter matchen som han ska spela med ljustorp. dem ringde sent igårkväll och frågade om han ville spela med dem ikväll...) så vi kanske får åka in till selånger imorgonkväll istället! :) om han är suuugen vill säga! :D men när stänger själva stånden?! dem kanske stänger före nio? :O

image379

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0