fyndat!

Publicerat: 2007-08-16 Kl: 15:44:05 | I kategori: Allmänt

jag vill också.. åka!

fick sms av mami idag. resan ner hade gått jätte bra och just då låg dem på stranden och hade 40 graders värme. kan man bli mer avensjuk? här hemma är allt grått och trist. inget solsken bjuds det på idag inte. skönt att dagarna går så jag snart får lämna landet och förhoppningsvis uppleva 40 grader jag med. i hope! idag har jag och pontus syster varit och fyndat på erikshjälpen efter jobbet. jag fann lite allt möjligt. b la. en brun skitsnygg 1krons-ljustake och en sprittny mugg till min lärare monika. den passade henne perfekt så det var därför jag fyndade den för två kronor. "vårdgymnasiet i sundsvall" lika dan som helenas fast nu kommer hon också få en egen! :D

nu sitter jag hemma hos pontus och inväntar min käre! vi ska äta, han ska åka och träna och sen ska vi åka in på ikea och spana på lite saker som vi ska kööööpa till lägenheten! :D köksbord och vardagsrums serien ska vi spana på.

heyi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0