böcker, vad är de för intresse?

Publicerat: 2007-08-22 Kl: 16:01:07 | I kategori: Allmänt
idag har jag varit och lagat en tand hos tandläkaren.. UTAN BEDÖVNING FÖR FÖRSTA GÅNGEN dessutom! :)

idag har jag även varit och införskaffat mig två böcker som jag tänkte ha med mig utomlands. jag hatar egentligen att läsa men ska jag läsa så läser jag helst sanna böcker, alltså biografier..
tror nästan jag måste börja läsa såld redan ikväll...... den verkar vara så tragisk och hemskt att den lockar mig att börja läsa den nuuu. konstigt!

nästa pocketbok jag tänkte köpa blir nog "mamma sa att jag var sjuk!" den handlar om en mamma som gör allt för att försöka framkalla sjukdomar på sitt barn. fy vad tragiskt alltså..



idag har jag och pontus införskaffat oss både micro och dammsugare. så nu är allt som har med elektronik att göra färdigköpt!

nu ska jag och pontus bege oss på fotboll sen ska vi välkomna min familj hem från sin utlandsvistelse! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0