berg och dal-bana

Publicerat: 2007-08-02 Kl: 16:14:07 | I kategori: Allmänt
just nu går livet upp och ner.
dagarna går & går och jag får mer och mer ångest!
jag hinner inte med allt jag hade velat gjort i sommar!
jag får ångest och allt skiter sig. men varför?
jo det är jobbet som tar kål på mig. jag orkar ingenting längre.
när tränade jag sist? när var jag på stan sist? när umgicks jag med vänner sist?  ja..
förlåt men tiden bara rinner iväg!
idag lämnade jag in lönerapporten för juli-månad och det visade sig att jag har jobbat 178 timmar den här månaden. men kvalivicerad övertid blir det ju iallafall! så då får jag bju mina kära vänner på en glass någon dag istället.. jag måste försöka komma ikapp med allt.. :P

annars är allt som det ska!
jag har världens underbaraste familj, vänner och pojkvän!
jag har alltså allt man kan önska sig och mycket mer! :)

nu ska jag ta och rycka upp mig och hämta världens bästigaste på jobbet sen blir det utemat med min familj :) typ kina eller så. sen ska jag till en arbetskamrat och hälsa på ett tag och få träffa hennes små charmtroll.

och ihelgen blir det lugna puckar.
jobbar två tolvtimmarpass igen...
tänkte åka på mittnorden och titta på syrrans match imorgon då jag är ledig!

vi ses där, eller på jobbet! :O

image369
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0