tiden rullar iväg

Publicerat: 2007-04-14 Kl: 23:06:15 | I kategori: Allmänt

jag har faktiskt en ursäkt till varför jag inte uppdaterat på länge..

den senaste tiden har jag inte gjort något annat än att tillbringat tiden på sjukhuset, jobb jobb och åter igen jobb. man hinner knappt hem innan man ska iväg igen. det är tungt att sluta halv tio och börja kvart i sex på morgonen dagen efter! för en morgontrött människa kan ni ju tänka er hur det känns, man ligger och drar sig in i det sista och kliver upp 15 minuter innan man börjar :P bra där!

ja, vad gör jag där? det mesta är jag med på faktiskt! allt ska så småningom sitta där inne bakom pannbenet. :P så man pysslar med både det ena och det andra. jätte intressant och lärorikt är det, bra personal och ja allt känns bra!

ja, då ska man strax krypa ner igen då, eftersom man ska jobba åter igen imorgon.

puss och godnatt
image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0