helgen som var

Publicerat: 2007-04-02 Kl: 23:31:01 | I kategori: Allmänt
070402
nu har även jag fixat en blogg! vet inte riktigt vad jag ska fylla den med, men någonting ska det väl bli.

Kan ju börja med att skriva lite om helgen som varit.
I fredags var jag och min bäjb bjuden på Johans 20års fest, med temat disney! Det var faktiskt riktigt kul! :) Jag som var utklädd till snövit fick priset för kvällens bästa utklädnad! :D Fick mig en ordentlig stark drink! :P 

Sen i lördags firade vi Issa som är nyfylld 18, så det blev en liten krogrunda med tjejerna! Tyvärr blev den inte så lyckad som den borde ha blivit. Issa blev av med både det ena och det andra. Så det var ju lite synd. Men annars var det väl som vanligt ute! 
                                                          
Iveckan har jag inte planerat något speciellt mer än att jag ska träna, umgås och jobba. Kanske ska även här uppdatera mig lite och berätta att jag just nu är på praktik på infektionsavdelningen, sundsvalls sjukhus i sex veckor. himla intressant och lärorikt! :)

nu ska jag pysa iväg och krypa ner med min pussis som ropar!
hejdå!

     
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0